Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap
SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Božićni medenjak za najslađe uređeni izlog, prozor, balkon ili vrt

Božićni medenjak za najslađe uređeni izlog, prozor, balkon ili vrt

 

 

 

Božićni medenjak 2016. naziv je priznanja koje će Grad Šibenik i Turistička zajednica Grada Šibenika dodijeliti vlasnicima poslovnih i/ili privatnih prostora koji „najslađe“ ukrase izloge, prozore/balkone i okućnice u prigodi nadolazećih božićno-novogodišnjih blagdana.

 

Svi zainteresirani za sudjelovanje u natječaju Božićni medenjak 2016. trebaju se prijaviti do petka, 4. prosinca na mail adresu adventski.sajam.si@gmail.com s osnovnim podatcima (ime, prezime, adresa ukrašenog izloga, prozora/balkona, okućnice, a ukoliko se radi o poslovnom prostoru, naziv tvrtke), a nakon prijave bit će im poslani kriteriji ocjenjivanja. Božićno će povjerenstvo kroz prosinac izići na terenski obilazak prijavljenih objekata, a vođeni propisanim kriterijima, odlučit će o dobitnicima pohvala i nagrada.

 

Osim titule 'najslađeg' izloga, prozora/balkona i okućnice, Povjerenstvo će odabrati i dobitnike vrijednih novčanih nagrada:  prva nagrada, odnosno Zlatni medenjak osvojit će novčanu nagradu u vrijednosti od 2.000 kuna, Srebrni medenjak nagradu od 1.500 kuna, a trećeplasirani, Brončani medenjak primit će nagradu od 500 kuna.

 

Svaki izlog ili prozor koji ne bude izabran među tri najljepša, a bude zadovoljavao sve kriterije Božićnog povjerenstva, dobit će pohvalnicu i oznaku Božićni medenjak 2016. za izvrsnost u dekoraciji.

 

Osim u srcima, podijelite radost Božića i na vašim izlozima i prozorima. Neka vaša dekoracija bude najljepša božićna priča!

 

 

 

 

Kriteriji za ocjenjivanje:                                                                              

 

1. Istaknut logo 950

2. Kreativnost i inovativnost ukrašavanju                                                                                             

3. Rukotvorine i dojam

4. Korištenje tradicionalnih motiva

5. Količina ukrašene površine

6. Ukupan vizualni dojam

 

 

 

 

  Objavljeno: 10.11.2015, 11:34h