Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap

Gradska četvrt Baldekin I

Gradska četvrt Baldekin II - Škopinac

Gradska četvrt Baldekin III

Gradska četvrt Crnica

Gradska četvrt Građa

Gradska četvrt Jadrija

Gradska četvrt Mandalina

Gradska četvrt Meterize

Gradska četvrt Plišac

Gradska četvrt Ražine

Gradska četvrt Ražine Donje

Gradska četvrt Stari Grad

Gradska četvrt Šubićevac

Gradska četvrt Varoš

Gradska četvrt Vidici

Gradska četvrt Zablaće

Mjesni odbor Boraja

Mjesni odbor Brnjica

Mjesni odbor Brodarica

Mjesni odbor Danilo

Mjesni odbor Danilo Biranj

Mjesni odbor Danilo Kraljice

Mjesni odbor Donje Polje

Mjesni odbor Dubrava kod Šibenika

Mjesni odbor Goriš

Mjesni odbor Grebaštica Donja

Mjesni odbor Grebaštica Gornja

Mjesni odbor Jadrtovac

Mjesni odbor Kaprije

Mjesni odbor Konjevrate

Mjesni odbor Krapanj

Mjesni odbor Lepenica

Mjesni odbor Lozovac

Mjesni odbor Mravnica

Mjesni odbor Perković

Mjesni odbor Podine

Mjesni odbor Raslina

Mjesni odbor Sitno Donje

Mjesni odbor Slivno

Mjesni odbor Vrpolje

Mjesni odbor Vrsno

Mjesni odbor Žaborić

Mjesni odbor Zaton

Mjesni odbor Žirje

Mjesni odbor Zlarin

SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Dogradonačelnik Jukić pozdravio sudionike međunarodnog skupa željezničara

 

Zamjenik gradonačelnice Grada Šibenika Tomislav Jukić pozdravio je sudionike međunarodnog skupa željezničara, što se u hotelskom naselju Solaris održava od 27.-29. listopada 2008. To je ujedno i četvrti put po redu da se ovaj skup održava u Solarisu, ali i prvi put nakon velike reforme hrvatskoga željezničkog sustava prema EU-ovim direktivama, ovaj put na temu »Hrvatski projekti za učinkovit željeznički sustav«. U svom pozdravnom govoeu dogradonačelnik Jukić osvrnuo se na status željeznice s aspekta Šibenika, pa i čitave Dalmacije. „Željeznička veza sa zaleđem pa potom s dubinom nacionalnog teritorija oduvijek je bila od velike važnosti i za Šibenik i njegovu regiju. Veliki dio gospodarskog razvoja Šibenik duguje upravo željeznici. Osim za prijevoz različitih roba na obalu i s obale Šibeniku je, također, oduvijek bio važan promet putnika. U vremenima nerazvijene cestovne mreže i malog broja automobila željeznica je uz brod bila glavno prometno sredstvo. Danas Šibenik vidi potrebu revitalizacije svog sveukupnog željezničkog sklopa. Osim za specifične potrebe gospodarstva koje se ostvaruju na novoj gospodarskoj zoni PODI i za koju je planiran odgovarajući željeznički spoj jednako je važno i oživljavanje putničkog prometa, a tu je svakako i šibenska luka kojoj predstoji veliko ulaganje u cilju modernizacije.Studije koje su u tome smislu izrađene računaju s povećanjem broja putnika, modernizacijom ukupne prijevozne i kolodvorske tehnologije te rekonstrukcijom cijelog šibenskog kolodvorskog sklopa. U tome smislu današnji bi se kolodvor preinačio u tzv. čeoni kolodvor s novom kolodvorskom zgradom i ukupnim putničkim i tehničkim servisom. Današnja kolodvorska zgrada, bolje reći, njen povijesni dio sačuvao bi se i zaštitio kao kulturno dobro.U tom pravcu idu i planovi aktualne gradske vlasti koji su usuglašeni i s politikom Hrvatskih željeznica.“, naglasio je Jukić. Osim uvodnih izlaganja, sva stručna izlaganja bit će održana drugoga dana odnosno 28. listopada 2008. Središnja izlaganja o ulaganjima u željezničku infrastrukturu i vozila bit će održana u sklopu prvog bloka. U 10.30 sati počet će međunarodni okrugli stol na temu »Željeznički sustav danas«, na kojemu će uvaženi stručnjaci i predstavnici željeznice i željezničkih udruženja govoriti o aktualnom položaju željeznice u Europi i Hrvatskoj nakon reformi koje su provedene prema direktivama EU-a te o razvojnim perspektivama željeznice. U poslijepodnevnom dijelu bit će prezentirani projekti, a najvažniji među njima jest projekt rekonstrukcije i izgradnje nove pruge Rijeka - Zagreb - Koprivnica - državna granica. Poruke s ovoga savjetovanja o politici daljnjeg razvitka hrvatskoga željezničkog sustava, potrebnim ulaganjima te daljnjim mjerama reforme sustava i njegove integracije u europski željeznički sustav, trebale bi biti od koristi za uprave željezničkih poduzeća i Vladu RH.

  Objavljeno: 27.10.2008, 17:17h