Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap

Gradska četvrt Baldekin I

Gradska četvrt Baldekin II - Škopinac

Gradska četvrt Baldekin III

Gradska četvrt Crnica

Gradska četvrt Građa

Gradska četvrt Jadrija

Gradska četvrt Mandalina

Gradska četvrt Meterize

Gradska četvrt Plišac

Gradska četvrt Ražine

Gradska četvrt Ražine Donje

Gradska četvrt Stari Grad

Gradska četvrt Šubićevac

Gradska četvrt Varoš

Gradska četvrt Vidici

Gradska četvrt Zablaće

Mjesni odbor Boraja

Mjesni odbor Brnjica

Mjesni odbor Brodarica

Mjesni odbor Danilo

Mjesni odbor Danilo Biranj

Mjesni odbor Danilo Kraljice

Mjesni odbor Donje Polje

Mjesni odbor Dubrava kod Šibenika

Mjesni odbor Goriš

Mjesni odbor Grebaštica Donja

Mjesni odbor Grebaštica Gornja

Mjesni odbor Jadrtovac

Mjesni odbor Kaprije

Mjesni odbor Konjevrate

Mjesni odbor Krapanj

Mjesni odbor Lepenica

Mjesni odbor Lozovac

Mjesni odbor Mravnica

Mjesni odbor Perković

Mjesni odbor Podine

Mjesni odbor Raslina

Mjesni odbor Sitno Donje

Mjesni odbor Slivno

Mjesni odbor Vrpolje

Mjesni odbor Vrsno

Mjesni odbor Žaborić

Mjesni odbor Zaton

Mjesni odbor Žirje

Mjesni odbor Zlarin

SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Grad Šibenik ishoduje lokacijsku dozvolu za prometno-logistički centar autobusnog prijevoza

Grad Šibenik ishoduje lokacijsku dozvolu za prometno-logistički centar autobusnog prijevoza

 

 

Grad Šibenik izrađuje dokumentaciju za Prometno-logistički centar javnog autobusnog gradskog prijevoza u gospodarskoj zoni Podi. Prvi korak, programsko idejno rješenje centra, odrađeno je u suradnji s arhitektonskim uredom G.D.-Arh. d.o.o. čiji je direktor Dario Gabrić, redoviti profesor Fakulteta građevinarstva, arhitekture i geodezije u Splitu, a koji je radio na projektu nove baze javnog autobusnog prijevoznika 'Promet Split' u bivšoj vojarni Dračevac. Sad je s istim izrađivačem odrađen i idejni projekt te je u tijeku postupak ishodovanja lokacijske dozvole.

'Izradili smo programsko idejno rješenje prometno-logističkog centra koji obuhvaća sve bitne tekstualne i grafičke priloge potrebne za jasno definiranje svih prostorno-funkcionalnih elemenata novog autobusnog kompleksa na Podima, od opisa i prikaza urbanističkog, prometnog i arhitektonskog rješenja, uključivo 3D prikaze i nacrte, opis strukture i prostornih dispozicija funkcija i sadržaja, da bi smo sada na osnovu njega izradili idejni projekt. U dokumentaciju smo uključili faznosti izgradnje i sustave obnovljivih izvora energije. U međuvremenu smo trebali isprojektirati novu pristupnu cestu tog dijela poslovne zone.', kazao je zamjenik šibenskog gradonačelnika mr.sc. Danijel Mileta.

Na ukupnoj površini od 35650 m2 unutar poslovne zone Podi u prvoj etapi izgradnje predvidio se prostor za parkiranje i smještaj 50-ak autobusa javnog gradskog prijevoza i parking za osobna vozila. Zatim punionice za diesel gorivo i za struju, adekvatnog kapaciteta i režima rada za potpuno zadovoljenje potreba navedenog broja autobusa, praonica kojoj mogu pristupiti i drugi autobusi, poput turističkih, stanica za tehnički pregled, odnosno kontrolu tehničke ispravnosti vozila, prostori za sve faze servisa vozila i održavanja vozila. Tu je još uredski prostor, solarna elektrana ili drugi izvori obnovljive energije koji će u potpunosti pokriti potrebe kompleksa za električnom energijom. Za daljnje etapa izgradnje rezervirao se dodatni parking za turističke autobuse s potrebitom logistikom, te pojačani kapaciteti i drugi prostori i sadržaji potrebni za normalno, efikasno i racionalno korištenje i rad centra bude li se Gradski parking, koji će upravljati tim prostorom, širio.

'Ovo su konkretni koraci k izgradnji suvremenog centra šibenskog javnog gradskog prometa koji bi bio u vlasništvu Grada, ujedno i koraci unaprjeđenja kvalitete autobusnog prijevoza na administrativnom području Šibenika. Novi europski natječaji za bespovratna sredstva predvidjeli su sufinanciranje izgradnje ovakvih centara, te smo preko Integriranih teritorijalnih ulaganja Ministarstva regionalnog razvoja i europskih fondova uspjeli osvojiti ukupno 22 milijuna eura, ali se pripremamo i za kupnju električnih autobusa preko europskog natječaja Ministarstva mora, prometa i infrastrukture. U tu svrhu smo nedavno izradili Idejno rješenje elektrifikacije javnog gradskog autobusnog prijevoza. Prvih modernih 11 niskopodnih 12-metarskih autobusa smo nabavili i pokazali su se kao pun pogodak. Put je dug, nije jeftin, ali smo, kao što vidite, dobrano njime zakoračili. Nakon skorog ishodovanja lokacijske dozvole za prometno-logistički centar dozvole krenut ćemo odmah u javni natječaj za izrađivače glavnog i izvedbenog projekta, za što imamo osigurana financijska sredstva.', rezimirao je Mileta.

 

  Objavljeno: 01.03.2024, 13:44h