Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap
SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Grad Šibenik predstavlja akcijski plan za poticanje maloprodaje u centru grada

Grad Šibenik predstavlja akcijski plan za poticanje maloprodaje u centru grada

 

 

U subotu, 24. ožujka, s početkom u 10 sati u multimedijskoj dvorani Gradske knjižnice 'Juraj Šižgorić' u Šibeniku bit će predstavljen akcijski plan donesen u okviru projekta RetaiLink sufinanciran iz programa URBACT III. Projekt RetaiLink se bavi oživljavanjem maloprodaje u središtima malih i srednjih gradova Europske unije.

 

„Grad Šibenik uključio se ovaj projekt svjestan problema sve većeg broja zatvorenih trgovačkih radnji u povijesnoj jezgri Šibenika, ali i važnosti maloprodaje u kojoj je registrirana četvrtina svih šibenskih poslovnih subjekata. Akcijskim planom će biti  predstavljene  aktivnosti i mjere za revitalizaciju maloprodajne funkcije u povijesnoj jezgri Grada Šibenika.“, kazao je gradonačelnik Željko Burić.

 

Iz projekta je jasno da  većina malih i srednjih gradova ima problema u opstanku trgovačke djelatnosti u središtima gradova. Uzroci su različiti za pojedine gradove, ali glavni i svima zajednički je otvaranje trgovačkih centara na rubnim dijelovima  gradova, koji nude objedinjenu trgovačku ponudu zajedno sa zabavom, jednostavnim pristupom  automobilima  i besplatnim parkingom. Također, rastućoj on-line prodaji te promjeni navika  potrošača  mali trgovci se  sporo prilagođavaju.

 

Opadanje maloprodaje u staroj gradskoj jezgri Šibenika uzrokovano je i dodatnim problemima, kao što su nedostatan broj parkirnih mjesta, manjak velikih prodajnih prostora, skupa obnova zaštićenih objekata te pritisak apartmanizacije. Šibenski akcijski plan, kao specifičnost u odnosu na ostale gradove obuhvaća i utjecaj sezonalnosti i turizma na maloprodaju.

 

Povodom predstavljanja akcijskog plana održat će se niz  događaja na različitim lokacijama  u staroj gradskoj jezgri te promocija internetske stranice 'Idemo do grada', kao dio softverskih marketinških aktivnosti.

 

Web stranica 'Idemo do grada' platforma je koja poduzetnicima, odnosno obrtnicima nudi besplatno oglašavanje njihovih  trgovina, prodajnog asortimana te akcija i posebnih ponuda. 

 

Osim na web stranici, oglašavanje se odvija i putem društvenih mreža, točnije istoimene Facebook stranice – 'Idemo do grada'.

 

Na taj način, maloprodajne aktivnosti na području centra Šibenika postaju bliže potencijalnim kupcima, čime se postiže i zadržavanje  i boravak u povijesnoj jezgri Šibenika.

 

Također, u subotu, 24. ožujka, od 10 do 14 sati bit će organizirana  'Zelena tržinca' na Maloj loži. Izložbeno – prodajne aktivnosti pratit će glazba po izboru DJ-a uz live stream.

Na trgu Medulić naše najmlađe sugrađane od 11 sati zabavljat će mađioničar Casper.

Uvrnuti baloni upotpunit će dječji program, koji će se odvijati od 10 sati na ulicama stare gradske jezgre.

Subotnje aktivnosti svakako su i prilika za posjet trgovinama šibenske povijesne jezgre..

  Objavljeno: 20.03.2018, 13:14h