Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap

Gradska četvrt Baldekin I

Gradska četvrt Baldekin II - Škopinac

Gradska četvrt Baldekin III

Gradska četvrt Crnica

Gradska četvrt Građa

Gradska četvrt Jadrija

Gradska četvrt Mandalina

Gradska četvrt Meterize

Gradska četvrt Plišac

Gradska četvrt Ražine

Gradska četvrt Ražine Donje

Gradska četvrt Stari Grad

Gradska četvrt Šubićevac

Gradska četvrt Varoš

Gradska četvrt Vidici

Gradska četvrt Zablaće

Mjesni odbor Boraja

Mjesni odbor Brnjica

Mjesni odbor Brodarica

Mjesni odbor Danilo

Mjesni odbor Danilo Biranj

Mjesni odbor Danilo Kraljice

Mjesni odbor Donje Polje

Mjesni odbor Dubrava kod Šibenika

Mjesni odbor Goriš

Mjesni odbor Grebaštica Donja

Mjesni odbor Grebaštica Gornja

Mjesni odbor Jadrtovac

Mjesni odbor Kaprije

Mjesni odbor Konjevrate

Mjesni odbor Krapanj

Mjesni odbor Lepenica

Mjesni odbor Lozovac

Mjesni odbor Mravnica

Mjesni odbor Perković

Mjesni odbor Podine

Mjesni odbor Raslina

Mjesni odbor Sitno Donje

Mjesni odbor Slivno

Mjesni odbor Vrpolje

Mjesni odbor Vrsno

Mjesni odbor Žaborić

Mjesni odbor Zaton

Mjesni odbor Žirje

Mjesni odbor Zlarin

SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Ljetne gužve na cestama zamijeniti ugodnom brodskom vožnjom

Ljetne gužve na cestama zamijeniti ugodnom brodskom vožnjom

 

 

“Manje automobila, više, javnog prijevoza, bicikala i brodskih linija” – mogao bi glasiti sažetak rezultata istraživanja u okviru projekta INTERMODAL, provedenog ovog ljeta u Šibeniku. na uzorku od 1629 ispitanika iz 33 zemlje i 52 hrvatska grada. Rezultate istraživanja Šibenskoj su javnosti predstavili Matija Bumbak, pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj Grada Šibenika i Tomislav Uroda, stručni suradnik na projektu.

Istraživanje je pokazalo da većina turista u Šibenik dolazi vlastitim automobilom, Nakon automobila, po popularnosti slijede autobusni i avionski prijevoz. Organizirani brodski prijevoz iz drugih gradova do Šibenika u ovom trenutku ne postoji. U lokalnom prijevozu prednjači korištenje osobnog automobila (58%) i autobusa (21%). Intermodalne oblike lokalnog prijevoza ispitanici smatraju kompliciranima (38%) i neudobnima. (34%). Najvažniji uzroci takvog stava su nemogućnost planiranja puta putem interneta i loša organizacija prodaje karata. Većina ispitanika (60%) bi koristila javne bicikle tijekom ljeta po cijeni od 5 do 7 kuna po satu, kad bi ih mogli preuzimati i ostavljati na različitim lokacijama. Između 52 i 74 posto ispitanika rado bi koristili lokalne brodske linije koje povezuju Šibenik, NP Krka, Skradin, plažu Banj, Mandalinu, Jadriju, Srimu, Vodice, Zablaće, Solaris i Brodaricu, uz uvjet cjenovne i vremenske prihvatljivosti. Zato je već sad potrebno započeti s procesom planiranja uvođenja usluge javnih bicikala u Šibeniku, te planiranja optimiziranog, udobnog i jeftinog brodskog prijevoza kako bi, možda već i iduću sezonu značajno rasteretili lokalne prometnice i podigli kvalitetu života u Šibeniku.

Projekt INTERMODAL (INTERmodality MOdel for the Development of the Adriatic Littoral zone) sufinancira Europska komisija u okviru programa IPA Jadranske prekogranične suradnje. Ukupna vrijednost projekta je 2.000.000,01 €. Vrijednost dijela projekta kojeg provodi Grad Šibenik je 200.000 €, od čega EU sufinancira egija Marche, regija Apulia, regija Emilia Romagnia, grad Ancona, grad Jesi i tvrtka Conerobus iz Ancone. Albaniju predstavlja Ministarstvo javnih radova i prijevoza i grad Vlora. Više informacija o projektu možete pronaći na internet stranici www.intermodality.eu .

  Objavljeno: 18.10.2013, 12:52h