Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap

Gradska četvrt Baldekin I

Gradska četvrt Baldekin II - Škopinac

Gradska četvrt Baldekin III

Gradska četvrt Crnica

Gradska četvrt Građa

Gradska četvrt Jadrija

Gradska četvrt Mandalina

Gradska četvrt Meterize

Gradska četvrt Plišac

Gradska četvrt Ražine

Gradska četvrt Ražine Donje

Gradska četvrt Stari Grad

Gradska četvrt Šubićevac

Gradska četvrt Varoš

Gradska četvrt Vidici

Gradska četvrt Zablaće

Mjesni odbor Boraja

Mjesni odbor Brnjica

Mjesni odbor Brodarica

Mjesni odbor Danilo

Mjesni odbor Danilo Biranj

Mjesni odbor Danilo Kraljice

Mjesni odbor Donje Polje

Mjesni odbor Dubrava kod Šibenika

Mjesni odbor Goriš

Mjesni odbor Grebaštica Donja

Mjesni odbor Grebaštica Gornja

Mjesni odbor Jadrtovac

Mjesni odbor Kaprije

Mjesni odbor Konjevrate

Mjesni odbor Krapanj

Mjesni odbor Lepenica

Mjesni odbor Lozovac

Mjesni odbor Mravnica

Mjesni odbor Perković

Mjesni odbor Podine

Mjesni odbor Raslina

Mjesni odbor Sitno Donje

Mjesni odbor Slivno

Mjesni odbor Vrpolje

Mjesni odbor Vrsno

Mjesni odbor Žaborić

Mjesni odbor Zaton

Mjesni odbor Žirje

Mjesni odbor Zlarin

SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Potpisan ugovor za izradu Studije organizacije i integracije javnog prijevoza u gradu Šibeniku

Potpisan ugovor za izradu Studije organizacije i integracije javnog prijevoza u gradu Šibeniku

 

 

Gradonačelnik grada Šibenika Željko Burić i članica Uprave tvrtke Ernst & Young savjetovanje Majda Pavleković potpisali su danas ''Ugovor o usluzi izrade studije organizacije i integracije javnog prijevoza u gradu Šibeniku''. Izrada ove prometne studije bitna je komponenta EU projekta „Integrirana mobilnost na području grada Šibenika – povećanje broja putnika u javnom gradskom prijevozu“ u sklopu kojeg je već sagrađena podzemna garaža i logistički centar na Poljani,  a nabavlja  se i 11 niskopodnih autobusa  za javni gradski prijevoz te se uređuju autobusna stajališta.

Prema riječima gradonačelnika Burića, potpisivanjem današnjeg ugovora nastavlja se provjereni koncept konzultacije struke koji je uspješno primijenjen u svim segmentima razvoja grada.

"Dokument čiju izradu povjeravamo našem iskusnom partneru– tvrtki Ernst & Young savjetovanje dat će konačni odgovor na pitanje kakav je komunalni prijevoz primjeren gradu od 50-ak tisuća stanovnika, ali i gradu čije se administrativno područje prostire na 525 četvornih kilometara. Riječ je o izuzetno zahtjevnom poslu nakon kojega će Šibenik, računajući nedavno završeni projekt Aglomeracije te skoro puštanje u probni rad Regionalnog centra za gospodarenje otpadom Bikarac,  imati još jedan važan sadržaj grada 21. stoljeća", istaknuo je gradonačelnik.

Da će se, uz razvoj i organizaciju sustava javnog gradskog autobusnog prijevoza, Studija usmjeriti i na definiranje modela jedinstvenog ticketing sustava, kao i objedinjavanje različitih oblika prijevoza na području grada Šibenika podsjetio je Petar Mišura, pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj dodajući kako će se njome ujedno definirati potrebni kapaciteti i organizacijski aspekti novog javnog gradskog prijevoza.

Tvrtka Ernste&Young odabrana je, inače,  kao najpovoljniji ponuditelj u postupku javne nabave za uslugu izrade prometne Studije, a vrijednost danas potpisanog ugovora je 1.170.000,00 kn + PDV. Studija bi, prema ugovoru,  trebala biti gotova u roku od 10 mjeseci te, kao što je kazala Majda Pavleković,  članica Uprave tvrtke, ponuditi novu organizaciju sustava javnog gradskog autobusnog prijevoza i brojna druga rješenja vezana za promet. Također bi trebala definirati i model razvoja platforme za integriranu mobilnost  na području grada Šibenika prema MaaS (Mobilitiy as a Service) konceptu,  a na temelju nje će se, rečeno je,  razviti aplikacija sa svrhom unaprjeđenja informiranosti korisnika te jednostavnijeg korištenja različitih usluga iz sektora prometa u gradu Šibeniku.

"Sretni smo i ponosni što nam je pružena prilika sa Gradom Šibenikom razvijati model integriranog, modernog, učinkovitog i ekološki prihvatljivog javnog prijevoza koji će na najbolji način služiti građanima ovog grada te osiguravati njegov daljnji razvoj",  kazala je Majda Pavleković.

Nabava izrade Studije financirana je iz projekta „Integrirana mobilnost na području grada Šibenika – povećanje broja putnika u javnom gradskom prijevozu“ kojeg operativno provodi poduzeće Gradski parking d.o.o sa Gradom Šibenikom kao partnerom. Financirana je iz Operativnog fonda konkurentnost i kohezija EU. Ukupna vrijednost projekta iznosi 99.847.705,83 HRK, od kojih se 73.801.381,09 HRK planira sufinancirati iz Kohezijskog fonda, a 13.023.773,13 HRK iz sredstava korisnika.

  Objavljeno: 02.12.2021, 12:01h