
Pozivaju se stanovnici naselja: Čvrljevo, Konjevrati, Raslina, Dubrava, Žaborić, Grebaštica, Perković, Slivno, Mravnice, Danilo Kraljice i Jadrtovac da prijave štete nastale na trajnim nasadima zbog jakih požara u razdoblju od 23. srpnja do 06. rujna 2012. godine.
Ovaj postupak provodi se sukladno Zakonu o zaštiti od elementarnih nepogoda, Metodologiji za procjenu šteta od elementarnih nepogoda i Odluci Župana Šibensko- kninske županije od 10. listopada 2012. godine o proglašenju elementarne nepogode izazvane od jakih požara na zahtjev Grada Šibenika.
Fizičke i pravne osobe štetu nastalu zbog jakih požara mogu prijaviti u roku od osam dana ili najkasnije do 2. studenog 2012. godine nadležnom Povjerenstvu za procjenu šteta od elementarne nepogode Grada Šibenika.
Šteta se prijavljuje na obrascu EN-P “Prijava štete od elementarne nepogode” koji se može preuzeti u pisarnici Grada Šibenika. Uz navedeni obrazac potrebno je priložiti preslik osobne iskaznice, OIB, broj tekućeg ili žiro – računa, Posjedovni list ili Ugovor o zakupu – najmu i Upisnik Obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva ili ARKOD.
Prijavu možete izvršiti u pisarnici Grada Šibenika (od 08,00 do 14,00 sati) ili putem pošte na adresu: „Trg palih branitelja Domovinskog rata 1 , 22 000 Šibenik“. Šteta prijavljena nakon propisanog roka neće se uzimati u obzir osim u opravdanim slučajevima.
Po isteku roka Povjerenstvo će provjeriti zaprimljene prijave te nakon ovjere valjanosti podataka izraditi izvješće o šteti.
Objavljeno: 25.10.2012, 12:38h