Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap
SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Poziv za prijavu štete od požara

Poziv za prijavu štete od požara

 

 

Pozivaju se stanovnici naselja: Čvrljevo, Konjevrati, Raslina, Dubrava, Žaborić, Grebaštica, Perković, Slivno, Mravnice, Danilo Kraljice i Jadrtovac  da prijave štete nastale na trajnim nasadima zbog jakih požara u razdoblju od 23. srpnja do 06. rujna 2012. godine. 

Ovaj postupak provodi se sukladno Zakonu o zaštiti od elementarnih nepogoda, Metodologiji za procjenu šteta od elementarnih nepogoda i Odluci Župana Šibensko- kninske županije od 10. listopada 2012. godine o proglašenju elementarne nepogode izazvane od jakih požara na zahtjev Grada Šibenika.

Fizičke i pravne osobe štetu nastalu zbog jakih požara mogu prijaviti u roku od osam dana ili najkasnije do 2. studenog 2012. godine nadležnom Povjerenstvu za procjenu šteta od elementarne nepogode Grada Šibenika.

Šteta se prijavljuje na obrascu EN-P “Prijava štete od elementarne nepogode”  koji se može preuzeti u pisarnici Grada Šibenika. Uz navedeni obrazac potrebno je priložiti preslik osobne iskaznice, OIB, broj tekućeg ili žiro – računa, Posjedovni list ili Ugovor o zakupu – najmu i Upisnik Obiteljskog  poljoprivrednog gospodarstva ili ARKOD.

Prijavu možete izvršiti  u pisarnici Grada Šibenika (od 08,00 do 14,00 sati) ili putem pošte na adresu:  „Trg palih branitelja Domovinskog rata 1 , 22 000 Šibenik“.  Šteta prijavljena nakon propisanog roka neće se uzimati u obzir osim u opravdanim slučajevima.

Po isteku roka  Povjerenstvo će  provjeriti zaprimljene prijave te nakon ovjere valjanosti podataka izraditi izvješće o šteti.

  Objavljeno: 25.10.2012, 12:38h