Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap

Gradska četvrt Baldekin I

Gradska četvrt Baldekin II - Škopinac

Gradska četvrt Baldekin III

Gradska četvrt Crnica

Gradska četvrt Građa

Gradska četvrt Jadrija

Gradska četvrt Mandalina

Gradska četvrt Meterize

Gradska četvrt Plišac

Gradska četvrt Ražine

Gradska četvrt Ražine Donje

Gradska četvrt Stari Grad

Gradska četvrt Šubićevac

Gradska četvrt Varoš

Gradska četvrt Vidici

Gradska četvrt Zablaće

Mjesni odbor Boraja

Mjesni odbor Brnjica

Mjesni odbor Brodarica

Mjesni odbor Danilo

Mjesni odbor Danilo Biranj

Mjesni odbor Danilo Kraljice

Mjesni odbor Donje Polje

Mjesni odbor Dubrava kod Šibenika

Mjesni odbor Goriš

Mjesni odbor Grebaštica Donja

Mjesni odbor Grebaštica Gornja

Mjesni odbor Jadrtovac

Mjesni odbor Kaprije

Mjesni odbor Konjevrate

Mjesni odbor Krapanj

Mjesni odbor Lepenica

Mjesni odbor Lozovac

Mjesni odbor Mravnica

Mjesni odbor Perković

Mjesni odbor Podine

Mjesni odbor Raslina

Mjesni odbor Sitno Donje

Mjesni odbor Slivno

Mjesni odbor Vrpolje

Mjesni odbor Vrsno

Mjesni odbor Žaborić

Mjesni odbor Zaton

Mjesni odbor Žirje

Mjesni odbor Zlarin

SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

U prvih 20 dana javni gradski prijevoz koristilo gotovo 60.000 putnika

U prvih 20 dana javni gradski prijevoz koristilo gotovo 60.000 putnika

 

 

Od početka rujna uslugu javnog gradskog prijevoza za građane Šibenika pruža Gradski parking, a novi autobusi, stajališta s info-displayima te pet novih gradskih i šest prigradskih linija samo su dio početnih poboljšanja i prilagodbe sustava javnog gradskog prijevoza potrebama građana.

U prvoj fazi javni gradski prijevoz radi u takozvanom probnom režimu tijekom kojeg Gradski parking prikuplja iskustva i podatke s terena. Provode različita testiranja autobusa, linija, voznih redova i druge infrastrukture, nadopunjavaju informacijski sustav te mnoge uočene nedostatke ispravljaju u hodu. S vozačima analiziraju uočene probleme, a u posao uvode i dodatno osoblje koje će s početkom naplate biti potrebno za funkcioniranje sustava.

Tijekom probnog razdoblja otvoren je mail jpg.sibenik@gradski-parking.hr na koji su građani pozvani dati komentare o novom sustavu autobusnog prijevoza. Najviše zaprimljenih zamolbi građana vezano je za prilagodbu voznih redova, a prema zaprimljenim prijedlozima, te u suradnji s mjesnim odborima, kreiraju se novi vozni redovi koji će stupiti na snagu od 1. listopada.

Gradski parking je u suradnji s Agencijom za obalni linijski pomorski promet reagirao na prigovore građana te vozni red priobalne brodske linije 501 Krapanj - Brodarica uskladio s voznim redom autobusa. Brod na Brodaricu stiže nekoliko minuta prije polaska autobusa i obrnuto, u skladu s prijedlozima mjesnog odbora.

Pet novih gradskih linija građani najviše svakodnevno koriste i vide na ulicama. Direktno ili njihovim kombiniranjem dostupni su gotovo svi dijelovi grada, ali uz ove linije, građani za vožnju unutra Zone 1, odnosno područja naselja Šibenik mogu koristiti i šest prigradskih linija koje se zaustavljaju na svim gradskim stajalištima duž njihove linije prometovanja. Tako putnici u smjeru Njivica mogu koristiti liniju 101 za Zaton i Raslinu i obrnuto prema Autobusnom kolodvoru. U smjeru Meteriza i Šubićevca mogu do stanice u Ulici 113. brigade linijom 301 i 701, a prema Vidicima i Ražinama linijama 201, 501 i 801.

Unatoč početnim poteškoćama građani su ipak dobro prihvatili nove linije te shvatili prednosti korištenja javnog gradskog prijevoza. U prilog tome govori podatak da je u prvih dvadeset dana, samo na gradskih pet linija Zone 1 prevezeno gotovo 60.000 putnika.

Sustav info totema trenutačno prikazuju programirana, predviđena vremena dolaska autobusa na stanice umjesto realnog, stoga se događa da autobusi ponekad ne stignu u vremenu prikazanom na displayu. Zakasne minutu ili dvije ili urane što je veći problem, Tijekom testiranja ustanovljeno je kako sustav koji računa i predviđa dolazak autobusa prema trenutnoj poziciji nije dovoljno precizan pa povremeno pruža netočne podatke. U savjetovanju s partnerima odlučili smo da se ta usluga ubuduće obavlja putem Google Transit servisa jer u realnom vremenu prikuplja značajno veći broj podataka o prometu. Na taj način bolje i preciznije predviđa vrijeme dolaska autobusa te nudi brojne druge funkcionalnosti. Tijekom listopada ova usluga bi trebala postati dostupna.

Mobilna aplikacija je gotova i uskoro će biti dostupna građanima za Android i iOS sustave putem Google Play servisa i App Storea.

Sustav javnog gradskog prijevoza je živ sustav koji se neprestano susreće s novim izazovima koje je potrebno rješavati u hodu te zajedno s građanima tražiti najbolje i optimalno rješenje za njihove potrebe.

"Početkom rujna započeli smo proces za koji vjerujemo da je tada bio najlošiji, a da u budućnosti može biti samo bolji. Točan, pouzdan i siguran. Na usluzi građanima", poručuju iz Gradskog parkinga Šibenik.

  Objavljeno: 21.09.2022, 13:14h