Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap

Gradska četvrt Baldekin I

Gradska četvrt Baldekin II - Škopinac

Gradska četvrt Baldekin III

Gradska četvrt Crnica

Gradska četvrt Građa

Gradska četvrt Jadrija

Gradska četvrt Mandalina

Gradska četvrt Meterize

Gradska četvrt Plišac

Gradska četvrt Ražine

Gradska četvrt Ražine Donje

Gradska četvrt Stari Grad

Gradska četvrt Šubićevac

Gradska četvrt Varoš

Gradska četvrt Vidici

Gradska četvrt Zablaće

Mjesni odbor Boraja

Mjesni odbor Brnjica

Mjesni odbor Brodarica

Mjesni odbor Danilo

Mjesni odbor Danilo Biranj

Mjesni odbor Danilo Kraljice

Mjesni odbor Donje Polje

Mjesni odbor Dubrava kod Šibenika

Mjesni odbor Goriš

Mjesni odbor Grebaštica Donja

Mjesni odbor Grebaštica Gornja

Mjesni odbor Jadrtovac

Mjesni odbor Kaprije

Mjesni odbor Konjevrate

Mjesni odbor Krapanj

Mjesni odbor Lepenica

Mjesni odbor Lozovac

Mjesni odbor Mravnica

Mjesni odbor Perković

Mjesni odbor Podine

Mjesni odbor Raslina

Mjesni odbor Sitno Donje

Mjesni odbor Slivno

Mjesni odbor Vrpolje

Mjesni odbor Vrsno

Mjesni odbor Žaborić

Mjesni odbor Zaton

Mjesni odbor Žirje

Mjesni odbor Zlarin

SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

U Šibenik stigli i posljednji od 11 novih autobusa javnog gradskog prijevoza

U Šibenik stigli i posljednji od 11 novih autobusa javnog gradskog prijevoza

 

 

Posljednja dva od 11 novih niskopodnih autobusa, nabavljenih u sklopu EU projekta „Integrirana mobilnost na području Grada Šibenika – povećanje broja putnika u javnom gradskom prijevozu“, danas su stigla u Šibenik. Autobusi marke MAN bit će dio nove gradske komunalne tvrtke, a šibenskim prometnicama vozit će od rujna ove godine. 

„Početak funkcioniranja novog gradskog javnog prijevoza planiramo na jesen i to će biti prekretnica u komunalnom uređenju grada. Organiziranim, točnim i dostupnim komunalnim prijevozom steći ćemo preduvjete da na potpuno drugačiji način utječemo na promet u tijeku, ali i promet u stajanju“, rekao je šibenski gradonačelnik Željko Burić dodavši da će Grad Šibenik javnim prijevozom pokriti svoje cjelokupno područje veličine 525 kilometara kvadratnih.

Novi niskopodni autobusi su na dizel pogon i imaju elemente hibrida. Dužine su 12 metara, a zbog svoje konfiguracije omogućavat će lak ulazak osoba invalida i osoba s otežanom pokretljivošću te će u njima biti mjesta i za roditelje s kolicima za djecu. Autobusi su visoke razine opremljenosti i norme EURO 6 pa će putovanja gradskim ulicama biti puno ugodnija. Zamjenom dotrajalih autobusa koji trenutačno prometuju po gradskim ulicama, ostvarit će se i pozitivan utjecaj ne klimu zbog manje emisije plinova.

„Vrijednost autobusa je otprilike 20,9 milijuna kuna bez PDV-a, a 85 posto je financirano sredstvima Europske unije. Riječ je o projektu Integrirana mobilnost na području grada Šibenika – povećanje broja putnika u javnom gradskom prijevozu“ u sklopu kojeg je već sagrađena podzemna garaža i logistički centar na Poljani, a zahvaljujući kojem će Šibenik dobiti i 17 novih digitalno opremljenih autobusnih stajališta, prometnu aplikaciju za pametne telefone, i u konačnici puno efektniji javni gradski prijevoz“, kazao je zamjenik gradonačelnika Danijel Mileta te je dodao da se za prometovanje autobusa radi cjelokupna infrastruktura, kao što je veliki logistički centar na Podima.

Direktor Gradskog parkinga d.o.o. Šibenik Goran Bulat istaknuo je kako sav razvoj infrastrukture, vozila i prometa jamče bolju kvalitetu života u Gradu Šibeniku te se nada da će se takav trend i nastaviti.

Zasad je osmišljeno sedam gradskih linija, a koncesionar novog javnog gradskog prijevoza bit će poduzeće Gradski parking. Kako će točno izgledati nove linije, znat će se nakon dovršetka prometne studije, koju također u sklopu ovog EU projekta, trenutačno izrađuje tvrtka Ernst&Young.

Projekt „Integrirana mobilnost na području grada Šibenika – povećanje broja putnika u javnom gradskom prijevozu“ operativno provodi poduzeće Gradski parking d.o.o. Šibenik s Gradom Šibenikom kao partnerom. Financiran je iz Operativnog fonda konkurentnost i kohezija EU. Ukupna vrijednost projekta iznosi 99.847.705,83 kuna, od kojih se 73.801.381,09 kuna planira sufinancirati iz Kohezijskog fonda, a 13.023.773,13 kuna iz sredstava korisnika.

  Objavljeno: 29.04.2022, 12:56h