Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap

Gradska četvrt Baldekin I

Gradska četvrt Baldekin II - Škopinac

Gradska četvrt Baldekin III

Gradska četvrt Crnica

Gradska četvrt Građa

Gradska četvrt Jadrija

Gradska četvrt Mandalina

Gradska četvrt Meterize

Gradska četvrt Plišac

Gradska četvrt Ražine

Gradska četvrt Ražine Donje

Gradska četvrt Stari Grad

Gradska četvrt Šubićevac

Gradska četvrt Varoš

Gradska četvrt Vidici

Gradska četvrt Zablaće

Mjesni odbor Boraja

Mjesni odbor Brnjica

Mjesni odbor Brodarica

Mjesni odbor Danilo

Mjesni odbor Danilo Biranj

Mjesni odbor Danilo Kraljice

Mjesni odbor Donje Polje

Mjesni odbor Dubrava kod Šibenika

Mjesni odbor Goriš

Mjesni odbor Grebaštica Donja

Mjesni odbor Grebaštica Gornja

Mjesni odbor Jadrtovac

Mjesni odbor Kaprije

Mjesni odbor Konjevrate

Mjesni odbor Krapanj

Mjesni odbor Lepenica

Mjesni odbor Lozovac

Mjesni odbor Mravnica

Mjesni odbor Perković

Mjesni odbor Podine

Mjesni odbor Raslina

Mjesni odbor Sitno Donje

Mjesni odbor Slivno

Mjesni odbor Vrpolje

Mjesni odbor Vrsno

Mjesni odbor Žaborić

Mjesni odbor Zaton

Mjesni odbor Žirje

Mjesni odbor Zlarin

SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Započeo jednodnevni turistički seminar u Šibeniku u organizaciji američkog Veleposlanstva

Započeo jednodnevni turistički seminar u Šibeniku u organizaciji američkog Veleposlanstva

 

 

Jednodnevni seminar o produljenju turističke sezone i brendiranju turističke destinacije započeo je danas u šibenskoj Gradskoj vijećnici. Seminar organizira Veleposlanstvo Sjedinjenih Američkih Država u Zagrebu. U ime Grada Šibenika, sudionike je pozdravio pročelnik UO za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj Petar Mišura.

U prijepodnevnom dijelu seminara eksperti iz SAD – a predstavit će praksu i dokazane marketing strategije za produljenje sezone, a poslije podne slijedi interaktivna radionica svih sudionika.

Kontinuirana suradnja u radu s hrvatskim turističkim stručnjacima pokazala je da turistička sezona u Hrvatskoj traje samo četiri mjeseca, dok naša priroda, povijest, kultura i ljudi mogu privući turiste tijekom cijele godine, smatraju američki stručnjaci.

Stoga je, uz punu potporu hrvatskog Ministarstva turizma, regionalnih turističkih zajednica i općina, te u partnerstvu s gardom Minnesote i programom „National Guard State Partnership“ koji taj grad provodi, organiziran ovaj interaktivni seminar u cilju produženja sezone. Rasprava će se temeljiti na vrlo uspješnom turističkom marketinškom programu koji se provodi u Minneapolisu, Minnesota, poznatijem kao "Upoznaj Minneapolis."

Na seminaru će se sudionicima prezentirati programi i metode razvijene u Minneapolisu koje se koriste u promicanju razvoja turizma tijekom cijele godine, a uključuju marketinšku praksu i uspješno brendiranje. Sudionici će imati priliku podijeliti svoja iskustva s kolegama i američkim stručnjacima i tako ojačati započetu suradnju u cilju stvaranja platforme za komunikaciju između djelatnika u turizmu i gradskih i regionalnih dužnosnika, kako bi kreativnost, vizija i inicijative mogle napredovati i provoditi se u praksi.

  Objavljeno: 09.05.2013, 10:24h