Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap

Gradska četvrt Baldekin I

Gradska četvrt Baldekin II - Škopinac

Gradska četvrt Baldekin III

Gradska četvrt Crnica

Gradska četvrt Građa

Gradska četvrt Jadrija

Gradska četvrt Mandalina

Gradska četvrt Meterize

Gradska četvrt Plišac

Gradska četvrt Ražine

Gradska četvrt Ražine Donje

Gradska četvrt Stari Grad

Gradska četvrt Šubićevac

Gradska četvrt Varoš

Gradska četvrt Vidici

Gradska četvrt Zablaće

Mjesni odbor Boraja

Mjesni odbor Brnjica

Mjesni odbor Brodarica

Mjesni odbor Danilo

Mjesni odbor Danilo Biranj

Mjesni odbor Danilo Kraljice

Mjesni odbor Donje Polje

Mjesni odbor Dubrava kod Šibenika

Mjesni odbor Goriš

Mjesni odbor Grebaštica Donja

Mjesni odbor Grebaštica Gornja

Mjesni odbor Jadrtovac

Mjesni odbor Kaprije

Mjesni odbor Konjevrate

Mjesni odbor Krapanj

Mjesni odbor Lepenica

Mjesni odbor Lozovac

Mjesni odbor Mravnica

Mjesni odbor Perković

Mjesni odbor Podine

Mjesni odbor Raslina

Mjesni odbor Sitno Donje

Mjesni odbor Slivno

Mjesni odbor Vrpolje

Mjesni odbor Vrsno

Mjesni odbor Žaborić

Mjesni odbor Zaton

Mjesni odbor Žirje

Mjesni odbor Zlarin

SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Modernizacija raskrižja u centru Zatona

Modernizacija raskrižja u centru Zatona

 

  OPIS PROJEKTA

Riješen je prometni problem, ali i cjelovito osmišljeno središta mjesta u zoni javnih sadržaja (crkva, ugostiteljski i trgovački sadržaji, park).

Grad Šibenik modernizirao je raskrižje u strogom centru Zatona koje formiraju Ulica zatonskih žrtava, Ulica Mate Bakrača i Obala Petra Živkovića.

Cilj ovog zahvata bilo je rješavanje prometnog problema, ali i cjelovito osmišljavanje središta mjesta u zoni javnih sadržaja (crkva, ugostiteljski i trgovački sadržaji, park).

Problematično raskrižje koje je postojalo na tom području modernizirano je izvedbom kružnog raskrižja oblika rotora jer na toj lokaciji isti optimalno iskorištava ograničene prostorne mogućnosti mikrolokacije u odnosu na postojeći cestovni i pješački promet.

Zbog nepovoljnog rasporeda i geometrije privoza, rotor je prometnim i građevinskim rješenjem naglašen kao dominantan element raskrižja, kako bi se time posredno 'marginalizirali' privozi. Vanjski polumjer kružnog raskrižja iznosi 12.50 m, a središnji dio se izdiže u odnosu na postojeći teren i hortikulturno uređuje. Rotor postaje dominantna kota sa dobrom preglednošću. Novo prometno rješenje rezultiralo je smirenjem prometnih tokova i sigurnijim odvijanjem prometa pješaka i vozila.

Ovim zahvatom obuhvaćene su i pješačke površine do pročelja okolnih objekata, rekonstrukcija postojeće vodoopskrbne mreže te izgradnja sustava kolničke odvodnje.

Prometno rješenje modernizacije raskrižja napravila je projektantska kuća Trivium d.o.o. iz Splita još dok je dotična prometnica bila pod ingerencijom Županijske uprave za ceste koja je dokumentaciju predala Gradu Šibeniku.

Ukupna vrijednost radova iznosila je 685.093,30 kn. Rok izvođenja je bio 60 kalendarskih dana od dana uvođenja u posao.