Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap

Gradska četvrt Baldekin I

Gradska četvrt Baldekin II - Škopinac

Gradska četvrt Baldekin III

Gradska četvrt Crnica

Gradska četvrt Građa

Gradska četvrt Jadrija

Gradska četvrt Mandalina

Gradska četvrt Meterize

Gradska četvrt Plišac

Gradska četvrt Ražine

Gradska četvrt Ražine Donje

Gradska četvrt Stari Grad

Gradska četvrt Šubićevac

Gradska četvrt Varoš

Gradska četvrt Vidici

Gradska četvrt Zablaće

Mjesni odbor Boraja

Mjesni odbor Brnjica

Mjesni odbor Brodarica

Mjesni odbor Danilo

Mjesni odbor Danilo Biranj

Mjesni odbor Danilo Kraljice

Mjesni odbor Donje Polje

Mjesni odbor Dubrava kod Šibenika

Mjesni odbor Goriš

Mjesni odbor Grebaštica Donja

Mjesni odbor Grebaštica Gornja

Mjesni odbor Jadrtovac

Mjesni odbor Kaprije

Mjesni odbor Konjevrate

Mjesni odbor Krapanj

Mjesni odbor Lepenica

Mjesni odbor Lozovac

Mjesni odbor Mravnica

Mjesni odbor Perković

Mjesni odbor Podine

Mjesni odbor Raslina

Mjesni odbor Sitno Donje

Mjesni odbor Slivno

Mjesni odbor Vrpolje

Mjesni odbor Vrsno

Mjesni odbor Žaborić

Mjesni odbor Zaton

Mjesni odbor Žirje

Mjesni odbor Zlarin

SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Rekonstrukcija čvora Meterize

Rekonstrukcija čvora Meterize

 

  OPIS PROJEKTA

Povećana je prohodnost prometa te sigurnost vozača i pješaka.

Ugovor o izvođenju radova na rekonstrukciji čvora Meterize potpisan je 29. kolovoza 2016. u prostorima Hrvatskih cesta u Šibeniku. Vrijednost investicije iznosila je 13,3 milijuna kuna, a izvođač radova tvrtka Sarađen d.o.o.

Čvor Meterize obuhvaća križanje državnih cesta D8 i D33 na spoju s lokalnom cestom L65058.

Hrvatske ceste su za ovaj posao već ranije otkupile oko 13.000 kvadrata zemljišta. Dio zemljišta koji je  bio u vlasništvu Grada Šibenika ustupljen je Hrvatskim cestama za izgradnju čvora na kojem se  često stvaraju velike prometne gužve.

Čvor Meterize obuhvaćao je izgradnju dva kružna toka, između kojih je sagrađen nadvožnjak. Prema projektu zadarskog studija Donat, jedan kružni tok nalazi se na mjestu gdje je bilo križanje te skretanje za Šubićevac i Jadransku magistralu, a drugi kružni tok je sagrađen kod "stare kave".