Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap

Gradska četvrt Baldekin I

Gradska četvrt Baldekin II - Škopinac

Gradska četvrt Baldekin III

Gradska četvrt Crnica

Gradska četvrt Građa

Gradska četvrt Jadrija

Gradska četvrt Mandalina

Gradska četvrt Meterize

Gradska četvrt Plišac

Gradska četvrt Ražine

Gradska četvrt Ražine Donje

Gradska četvrt Stari Grad

Gradska četvrt Šubićevac

Gradska četvrt Varoš

Gradska četvrt Vidici

Gradska četvrt Zablaće

Mjesni odbor Boraja

Mjesni odbor Brnjica

Mjesni odbor Brodarica

Mjesni odbor Danilo

Mjesni odbor Danilo Biranj

Mjesni odbor Danilo Kraljice

Mjesni odbor Donje Polje

Mjesni odbor Dubrava kod Šibenika

Mjesni odbor Goriš

Mjesni odbor Grebaštica Donja

Mjesni odbor Grebaštica Gornja

Mjesni odbor Jadrtovac

Mjesni odbor Kaprije

Mjesni odbor Konjevrate

Mjesni odbor Krapanj

Mjesni odbor Lepenica

Mjesni odbor Lozovac

Mjesni odbor Mravnica

Mjesni odbor Perković

Mjesni odbor Podine

Mjesni odbor Raslina

Mjesni odbor Sitno Donje

Mjesni odbor Slivno

Mjesni odbor Vrpolje

Mjesni odbor Vrsno

Mjesni odbor Žaborić

Mjesni odbor Zaton

Mjesni odbor Žirje

Mjesni odbor Zlarin

SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Sustav javnih bicikala

Sustav javnih bicikala

 

  OPIS PROJEKTA

Šibenik je postao prvi grad u Dalmaciji koji je pokrenuo sustav javnih bicikala.

Nextbike sustav javnih bicikala u Šibeniku trenutno broji nešto više od 1.000 registriranih korisnika. U Šibeniku je 20 bicikala, a Nextbike stanice dostupne su na četiri lokacije koje je Grad Šibenik definirao sukladno rezultatima pilot projekta, no one se mogu i vrlo brzo izmjestiti s obzirom na, prije svega, sezonske potrebe (turisti, studenti i dr.).

Javni bicikli dopuna su javnom gradskom prijevozu i znatno pomažu u smanjenju prometnih gužvi, rješavanju problema parkiranja, doprinose zaštiti okoliša, obogaćuju turističku ponudu, pozicioniraju Šibenik kao poželjnu cikloturističku destinaciju, produljuju sezonu i općenito utječu na poboljšanje kvalitete života u gradu. Najbitnije je da u ovim kriznim vremenima znatno štede novac građana u gradskom prijevozu i pritom bicikliranje ima izuzetno pozitivan učinak na zdravlje.

U fazi pilot projekta, projekt je bio financiran u iznosu od 99.000,00 kuna iz projekta Intermodal, fonda Europske Unije. U tom razdoblju uspješno je registrirano 900-njak korisnika te je Grad Šibenik odlučio investirati u nabavu opreme i dugoročno održavanje sustava. Vrijednost dodatne investicije nakon javnog poziva iznosila je 180.000,00 kuna, od kojih je 40 % bilo subvencionirano sredstvima iz Fonda za zaštitu okoliša i energetske učinkovitosti.